Rabu, 25 November 2015

Musim Bunga ialah pada itu Way! - Bagaimana Oriental Views Perubatan Spring dan Pembersihan Umum Bermula

Musim Bunga ialah pada itu Way! - Bagaimana Oriental Views Perubatan Spring dan Pembersihan Umum Bermula

Bagaimana indah ia adalah untuk mengalami perubahan musim. Seperti yang kita meninggalkan Musim Sejuk, Yin tahun ini, kami mengalami permulaan kesegaran pertumbuhan baru akan datang.

Ramai di antara kita sangat ingin untuk matahari yang dapat dilihat di langit lebih lama dan cuaca yang lebih hangat dirasai. Dengan akhir musim sejuk, Perubatan Oriental Tradisional views musim sejuk sebagai masa buah pinggang. Buah pinggang adalah organ yin yang dalam dan mempunyai hubungan dengan air, kesejukan dan bergerak perlahan, seperti hibernasi.

Kitaran musim mempunyai kitaran organ dalam TOM Spring adalah musim hati dan pundi hempedu elemen kayu. Musim Bunga ialah masa untuk Yang di dalam yin untuk berkembang ke luar. Sesetengah mula merasakan kegelisahan musim bunga tiba, dan merasa resah hanya masa yang dalam. Mungkin tidak harmoni walaupun sedikit yang tidak boleh pin tenang menghala ke bawah. Ketahuilah bahawa ia sudah tentu perubahan bermusim mula kacau itu tenaga dalam dan keluar.

Boleh anda membuat persediaan untuk perasaan perubahan anda boleh meminta? Nah biar saya berkongsi dengan anda makanan yang boleh membantu tenaga hati ini. Hati mempunyai keinginan masam secara umum. Masam adalah astringing dan menarik ke dalam hati. Masam akan plum masam, mereka didapati anda hanya perlu cari. Cuka juga masam contoh yang baik yang mudah untuk mencari adalah cuka balsamic dan minyak pada salad. Hati juga suka sayur-sayuran seperti bayam, kale, arugula, pucuk dandelion, asparagus dan sayur-sayuran yang mempunyai rasa pahit sedikit. Dengan makanan ini tenaga hati mendapat kekuatan bermanfaat dan menyokong untuk menjadi sihat sepanjang tahun untuk diikuti.

Dalam perkembangan lain dengan ketibaan Spring, ia adalah masa Pembersihan Spring. Adakah anda tahu bahawa bahan kimia yang kami telah diajar untuk digunakan untuk membersihkan rumah kita mempunyai beban toksik yang luar biasa untuk badan kita melaksanakan haiwan kesayangan kita juga?

Tidakkah anda ingin tahu bahawa ada produk untuk membersihkan rumah kita dengan yang cukup selamat untuk diminum tetapi cukup kuat untuk membersihkan, benar-benar bersih, dan kemudian terus mendapat manfaat daripada sistem air, seperti septik sehingga 36 jam kemudian? Enzim adalah apa yang kita ada dalam perut kita dan dalam makanan segar kami kita makan. Wow Green ialah syarikat yang menggunakan enzim, surfaktan semulajadi dan minyak pati / pewarna asli dengan air kita sendiri, untuk mencipta produk pembersihan yang benar-benar berkesan tanpa sisa kimia toksik yang ditinggalkan melaksanakan badan kita atau bekalan air kita.

Saya menjemput anda untuk menerokai keindahan semulajadi Wow Green. http://www.wowgreen.net/2greenme melihat untuk diri anda bagaimana anda boleh membawa masuk musim bunga baru bersih hijau ke bahagian dalam rumah anda.

Selamat Sihat Cantik kepada anda dan keluarga anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar